CORNFLAKESLİ TAVUK




İşte ağzınıza layık bir lezzet.Yapımı öylesine basit ki.Tek uzun süren tavukların kuşbaşı doğranması.
Malzemelerime gelince 
2 parça tavuk göğsü yaklaşık 500 gr.geliyor 
1 kase cornflakes 
1 çay fincanı soya sosu
1 tane krema 


Tavuklarımızı kuşbaşı olarak doğruyoruz.Benim kullandığım borcam resimde gördüğünüz.Kuşbaşı tavuklarımı bu borcamın içine koyuyorum soyasosunu ekleyip bir güzel karıştırıyorum.Daha sonra kremayı ekliyorum tekrar karıştırıyorum.En son cornflakesleri ekliyorum.Burada dikkat edileceğimiz tek husus cornflakeslerin tamamının çok güzel karışması ve soyasoslu karışımın suyunu çekmesi.Çok kuru kalmamasına dikkat edin.Veee tepsimiz aynen fırına.Normalde tavuğun fırında pişmesi yaklaşık 40 dakikayı bulur ancak bizim yemeğimiz 20 dakika da pişiyor :) Yalnız çok ama çok dikkat edilmesi gereken husun içine sakın tuz koymayın.Çünkü soya sosunun kendi aromasında yeteri kadar tuz var.
Afiyet şeker olsun...


Hiç yorum yok:

FACEBOOK SAYFAM

Bumerang - Yazarkafe