.

14 Ağustos 2015 Cuma

ÜRÜN DENEYİMİ / BİOBLAS


Beni tanıyanlar bilir ki saçlarım konusunda aşırı hassaslığım vardır.Kuaföre gittiğimde bile kestirmek zorunda olduğum zaman çok çok çok zor kestiririm. Haftada en az bir kere mutlaka kuaföre giderim.Haliyle bu sık gidişim yüzünden de özel bakımlara ihtiyaç duyuyorum.

Bana gönderilen bir kutu içerisinden çıkan bu ürünler tam doktor hasta ilişkisi gibi oldu.Tam zamanında imdadıma yetişti.Saçlarımı yeni boyatmıştım o yüzden boyasını kullanmam gecikti. Ama ilk olarak ve acil tarafından saç maskesi ile başladım. Saçlarıma ombre yaptırdığım için haliyle oldukça yıpranmıştı. Kullandığımın ikinci haftasında değişiklikleri farketmeye başladım. Özellikle saç uçlarım inanılmaz güzelleşti,dolgunlaştı.

Boya zamanım geldiğinde ise boyasını kullandım.Saçlarım uzun olduğu için ve bu konuda beceriksiz olduğum için işin ehli kişiye müracaat ederek saçlarımı Bioblas ile boyattım.Renk geçişleri tam istediğim gibi.Ne çok koyu ne çok açık.

Sonuç mu ? Mükemmel.Normalde yaz mevsiminde olduğumuzdan saçtan boya çok çabuk akıyor.Ancak paketin içinden çıkan şampuanıda beraber kullanınca saçta boya daha uzun süre ve parlak duruyor.

İşte sonuçlar.Kullanın siz karar verin, 













Tek problemim kullandığım renk çok fazla satılan renkmiş. Çabuk tükeniyor. 


Yorum Gönder