İKİ RENKLİ PUDİNG


Bu tatlıyı oğlumun doğumgünü için yapmıştım. Çocukların kadehler ve tatlılar çok ilgilerini çekiyor.
Yaparken Dr.Oetker'in kakaolu ve çilekli pudinglerini kullandım. Tek fark normal bir puding yaparken paketin arkasında yazan süt miktarından 1 bardak eksik süt kullandım.
İlk olarak kakaolu pudingi pişirdim. Puding piştikten sonra mikserle çırparak kabuk tutmadan soğumasını sağladım.Kadehler çok ince olduğu için sıcak koyarsam çatlayabilirdi.
Asıl uğraştıran kısım pudingleri kadehlere koymak.
Kadehleri yan tutarak yavaş yavaş pudingleri paylaştırıyoruz. Açılı olarak durabileceği bir tabak bulup aynı resimde görüldüğü gibi donması için bekletiyoruz. 


Daha sonra çilekli pudingi aynı şekilde 1 bardak eksik süt ile pişiriyor ve soğutuyoruz. İyice donduğundan emin olduğumuz kakaolu pudinglerin üzerine yavaş yavaş pudingleri döküyoruz.
Buzdolabında soğuttuktan sonra arzu ederseniz üzerine vanılyalı dondurma ile servis yapabilirsiniz.
Afiyet olsun.



Hiç yorum yok:

FACEBOOK SAYFAM

Bumerang - Yazarkafe